lördag 28 oktober 2017

Fall into fantasy - summering

Nu är #fallintofantasy17 slut för denna gång! Sista dagen var alltså nu på fredag. Mycket mycket trevlig läs-a-lot. DOCK var jag rätt så inte delaktig detta år ... kommenterade kanske lite här och där men alltså knappt ens det!? Och läst har jag knappt gjort heller. Ugh.

Men lite! Tror att jag nog hade läst ännu mindre om det ej varit för detta, pga har liksom helt enkelt inte haft tid - har varit prov och inlämningar och trötthet osv. Tänkte läsa 630 sidor (skrev fel i planeringsinlägget - 560 - pga tänkte det var sju dagar, men var ju åtta), men så blev det inte. Läste ingen av böckerna jag listat heller (Equilibrium, Midnattsstjärnan och Cress), däremot detta:
  • s. 59-72 i Equilibrium av Anna Jakobsson Lund (11 sidor)
  • Astrid: Vulkanmånens kult av Kim W Andersson (120 sidor)
  • Sagor från Kobrans tid #2 Revolution av Enrique Fernandez (48 sidor)
  • PAX #9 Maran av Åsa Larsson, Ingela Korsell & Henrik Jonsson (197 sidor)
  • s. 8-20 i Pimeä netti av Jarno Alastalo (12 sidor)
Landar alltså på 388 sidor, vilket ändå känns okej! Faktiskt. Har ju läst väldigt koncentrerat, så egentligen verkligen läst superlite. Och det är ju väldigt lite text på de sidor jag läst. Men skit i det! Jag har läst!

Och jag tackar Liza än en gång för detta superfina initiativ! Kommer abso vara på igen, och då förhoppningsvis ge mig mer tid att lägga på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar