tisdag 8 augusti 2017

Film, tv & musik i juli

~
Buffy the Vampire Slayer S4E1-4
Game of Thrones S1* + S7E1-3
Sex and the City S6E13-20 - S6 9/10
Cars 3 - 7.5/10
Girls S2E8-10 - S2 8/10
~
OBS JAG GER INTE "RATINGS" TILL TV-SERIER OM JAG INTE SETT SLUT EN SÄSONG UNDER DEN HÄR MÅNADEN
*sett förut
**bio

Bästa nya: Har sett på SÅ lite GUD. Enda som går är ju Cars 3 och den var ej SÅ bra men ändå rätt så så det funkar.
Bästa gamla (serier jag sett på förut, men inte dessa avsnitt, räknas också)Game of Thrones <333 Både första säsongen som jag såg om och de nya avsnitten!
Besvikelse: Alltså lite Cars 3 då. Men ej supermycket förväntade mig ärligt talat inte massor pga uppföljare.
Överraskning: Hmm ingen direkt? Lite att SatC var så hiiiimla bra som jag mindes det.
Tipsar alla om pga inte många som vet om: -
Kommentar: sett sååå lite!?! Är mycket överraskad - länge sen liksom. Endast sett en film what?? Men skönt ändå. Och ääälskar GoT.
Vad händer i nästa månad? Fortsätter på Buffy och Girls och Game of Thrones. Så glider sommaren in i hösten så hoppas på någon filmkväll! Okej redan haft en men. :')

MUSIK & PODCASTS

Lyssnat på Noel & Ludwig och Sanningens mammor som vanligt tror ingen annan? Lyssnat wayyy too much på Hov1. Annars vet jag ej? Så får bli en rockoff-spellista basically med någon låt från lägret också.
Vad har du lyssnat och sett på? Ser du framemot hösten? I know I do!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar