lördag 27 maj 2017

Böcker som hade fått komma ut helst igår

Alltså har sådant akut längt efter dessa titlar just nu:
  • Norra Latin av Sara Bergmark Elfgren är hennes nya ungdomsbokprojekt och det är cirka allt jag vet. Och att jag behöver läsa prick NU!!!
  • Längtet efter Saker ingen ser av Anna Ahlund har bara ökat ju närmare sommaren kommer - behöver den i min sommarläsning ju! Så ledsen över att jag måste vänta till augusti. Men men - när man väntar på något gott ...
  • Equilibrium av Anna Jakobsson Lund pga det jag hittills hört påminner mig om Den unga eliten = fab. Plus är Anna Jakobsson Lund! Med en helt ny värld, helt nya karaktärer!
  • Karta för förälskade och andra vilsna av Johanna Lindbäck pga 1. evigheter sen hon gav ut en ungdomsbok? och 2. så bra titel och omslag.
  • Finns det björkar i Sarajevo av Christina Lindström - okej den här är obvious. Längtar SÅ MYCKET!!!
  • Visheten vaknar av Elin Säfström ser jag också supermycket framemot! Älskade ju En väktarens bekännelser och längtar verkligen tillbaka till Tildas trollfyllda Sverige.
  • Midnattsstjärnan av Marie Lu pga DENNA SERIE är laif. Vill dock inte att det ska ta slut as always ... den kommer ut redan nästa månad! WHAT.
Nu ska jag försöka SKAM att fungera och sen ska jag kanske träna lite *omg* och sen läsa i Drömtjuvarna som jag ÄLSKAR hittills. Så fint språk och finaste karaktärerna ju!!! Hoppas du har det fint pussåkram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar